Grąžinimas
Šios prekių grąžinimo sąlygos parengtos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais ir taikomos visiems Techlume elektroninėje parduotuvėje sudarytiems nuotolinės prekybos sandoriams.
Pirkėjo teisės
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228(10) straipsnio 1 dalimi, pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų nei teisės aktuose numatytų išlaidų, per 30 kalendorinių dienų atsisakyti nuotolinės pirkimo–pardavimo sutarties, išskyrus įstatyme nustatytas išimtis.
Pirkėjas gali atsisakyti pirkimo–pardavimo sutarties:
apie tai raštu informavęs Pardavėją;
grąžindamas prekę savo lėšomis per 30 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos, kuri laikoma siuntos priėmimo data, patvirtinta Pirkėjo parašu.
Jei norite grąžinti prekę, prašome susisiekti el. paštu: aptarnavimas@techlume.lt
Teisės atsisakyti sutarties netaikymas
Pirkėjas neturi teisės atsisakyti sutarties, jeigu ji buvo sudaryta dėl:
garso ir vaizdo kūrinių ar fonogramų bet kokiose laikmenose;
kompiuterių programų tiekimo,
kai buvo pažeistos pakuotės apsauginės plėvelės ar kitos apsaugos.
Nuolaidų taikymas
Tais atvejais, kai Pirkėjui buvo suteikta papildoma pasiūlymo nuolaida ir Pirkėjas grąžina bent vieną tinkamos kokybės prekę iš tokio pasiūlymo, suteikta nuolaida anuliuojama, o jos suma gali būti išskaičiuojama iš grąžinamos pinigų sumos.
Prekių grąžinimo sąlygos
Grąžinant tinkamos kokybės prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje;
prekė turi būti nenaudota, nesugadinta Pirkėjo;
prekė neturi būti praradusi prekinės išvaizdos, nepažeistos etiketės, nepašalintos apsauginės plėvelės. Ši sąlyga netaikoma nekokybiškoms prekėms;
prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta;
būtina pateikti prekės įsigijimo dokumentą.
Svarbi informacija apie grąžinimą
SVARBU: autobusų siuntų tarnybos ir Lietuvos paštas nepristato siuntų iki galutinio adresato, todėl grąžinamos prekės turi būti siunčiamos per kurjerių tarnybas.
Grąžinant prekę, būtina pateikti rašytinį prašymą, kuriame nurodoma:
užsakymo numeris ir data;
grąžinama prekė ir jos kaina;
pristatymo data;
banko sąskaita pinigų grąžinimui.
Jeigu pinigai grąžinami ne Pirkėjo, o trečiojo asmens sąskaitai, būtina pateikti rašytinį Pirkėjo įgaliojimą.
Pinigų grąžinimas
Pardavėjas įsipareigoja ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo Pirkėjo pranešimo apie sutarties atsisakymą dienos grąžinti visas Pirkėjo sumokėtas sumas, įskaitant už prekės pristatymą sumokėtas išlaidas.
Pirkėjui atsisakius sutarties, tiesiogines grąžinimo išlaidas padengia Pirkėjas.
Nekokybiškos prekės
Jeigu prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, Pardavėjas įsipareigoja:
savo lėšomis pakeisti prekę tinkamos kokybės preke, arba
grąžinti Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus.
Nekokybiškų prekių keitimas ir grąžinimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.
Jei garantiniu laikotarpiu netinkamos kokybės prekė pakeičiama nauja, naujai prekei taikomas likęs garantijos terminas, garantija nepratęsiama.
Skundų ir ginčų sprendimas
Pirkėjas turi teisę pateikti prašymą ar skundą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai arba užpildyti prašymą Elektroninio ginčų sprendimo platformoje.

