Garantija

Garantinis aptarnavimas

Visos Techlume elektroninėje parduotuvėje parduodamos elektronikos prekės yra skirtos Europos Sąjungos rinkai, todėl joms taikomi gamintojų nustatyti garantiniai terminai ir reikalavimai.

Pagal Europos Sąjungos teisės aktus, vartotojams taikomas ne trumpesnis nei 24 mėnesių garantinis laikotarpis, jeigu gamintojas nenumato ilgesnio termino. Juridiniams asmenims garantijos trukmė taikoma pagal konkretaus gamintojo nustatytas sąlygas. Programinei įrangai garantija netaikoma.

Kur kreiptis garantiniu laikotarpiu

Techlume neturi fizinių parduotuvių ar atskiro serviso punkto.
Visais garantinio aptarnavimo klausimais prašome kreiptis el. paštu:

aptarnavimas@techlume.lt

Mes suteiksime tikslią informaciją ir nukreipsime jus į gamintojo arba autorizuotą garantinį servisą.

Ką daryti, jei prekė sugedo garantiniu laikotarpiu

Garantinis remontas garantiniu laikotarpiu atliekamas nemokamai;

Remontą atlieka autorizuoti serviso centrai;

Pateikiant prekę garantiniam aptarnavimui, pakanka turėti pirkimo dokumentą arba garantinį taloną, jei jis buvo išduotas;

Prieš perduodant prekę remontui, rekomenduojama ją tinkamai paruošti ir pašalinti asmeninius duomenis.

Svarbi informacija

Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms dalims ir mechaniniams pažeidimams;

Garantija netaikoma gedimams, atsiradusiems dėl netinkamo naudojimo, drėgmės, vandens ar fizinių pažeidimų;

Duomenims, saugomiems informacijos laikmenose, garantija netaikoma. Duomenų praradimo ar atkūrimo išlaidos nekompensuojamos;

Suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantija galioja likusiai pradinio garantinio laikotarpio daliai.

Nekeičiama ir ne pataisoma prekė

Jeigu autorizuotas servisas nustato, kad garantiniu laikotarpiu sugedusi prekė yra nepataisoma, Pirkėjui pateikiama tai patvirtinanti pažyma. Gavus šią pažymą, Pirkėjas turi teisę:

pakeisti prekę tokia pačia arba kita tinkama preke, arba

atgauti už prekę sumokėtus pinigus.

Tokiu atveju prašome susisiekti el. paštu aptarnavimas@techlume.lt, kad būtų suderinta tolesnė tvarka.

Papildoma informacija

Pagal Lietuvos Respublikos įstatymus, garantiniam aptarnavimui dažniausiai pakanka pateikti pirkimo dokumentą, kuriame aiškiai nurodyta įsigyta prekė. Jei turite abejonių dėl garantijos ar dokumentų, visada kviečiame susisiekti su Techlume klientų aptarnavimo komanda.