1. Sąvokos
1.1. Pardavėjas – Prekių užsakyme nurodytas juridinis asmuo MB "ABRAZ", kurio prekės parduodamos tinklapyje www.techlume.lt vadovaujantis šiomis Taisyklėmis ir kuris yra atsakingas už Pirkėjo pateikto užsakymo vykdymą. Pardavėjo, su kuriuo sudaroma atitinkamos prekės pirkimo-pardavimo sutartis vadovaujantis šiomis Taisyklėmis, rekvizitai nurodomi Prekių užsakyme.
1.2. Techlume.lt – tinklapis, esantis adresu www.techlume.lt, kuriame yra parduodamos MB "ABRAZ" prekės ir kurį administruoja Lietuvos Respublikos VĮ "Registrų centras", Juridinių asmenų registro Vilniaus filiale įregistruotas privatusis juridinis asmuo MB "ABRAZ", juridinio asmens kodas 307065270, registruotos buveinės adresas Perkūnkiemio g. 19, LT-12120 Vilnius.
1.3. Pirkėjas – 1) veiksnus fizinis asmuo, t. y. asmuo, sulaukęs pilnametystės, kurio veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka; 2) nepilnametis nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, kuris turi tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jis yra emancipuotas; 3) juridinis asmuo.
1.4. Šalys – Pirkėjas ir Pardavėjas kartu.
1.5. Asmens duomenys – bet kokia informacija apie fizinį asmenį, kurio tapatybė nustatyta arba kurio tapatybę galima nustatyti.
1.6. Taisyklės – šios MB "ABRAZ" prekių pirkimo-pardavimo taisyklės, kurios yra taikomos kiekvienam Pirkėjo apsipirkimui Techlume.lt ir kiekvienai tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaromai pirkimo-pardavimo sutarčiai.
1.7. Paskyra – Pirkėjo registracijos Techlume.lt metu sukuriama paskyra, kurioje saugomi Pirkėjo asmens duomenys ir užsakymų istorija.
1.8. Privatumo politika – MB "ABRAZ" patvirtintas dokumentas, kuriame nustatytos pagrindinės asmens duomenų rinkimo, tvarkymo ir saugojimo taisyklės naudojantis svetaine www.techlume.lt.
1.9. Sutartis – Pirkėjo ir MB "ABRAZ" sudaroma atitinkamų Prekių pirkimo-pardavimo sutartis, kuri laikoma sudaryta nuo Užsakymo pateikimo momento.
1.10. Užsakymas – Prekių užsakymas, kuriame yra nurodomos Pirkėjo pageidaujamos įsigyti Prekės iš MB "ABRAZ".
Bendrosios nuostatos
2.1. Pirkėjas patvirtina Taisykles su jomis susipažinęs bei pažymėjęs varnelę prie teiginio „Susipažinau su prekių pirkimo-pardavimo Techlume.lt taisyklėmis ir su jomis sutinku“. Tokiu būdu patvirtintos Taisyklės yra Šalims privalomas teisinis dokumentas.
2.2. Pirkėjas privalo susipažinti su MB "ABRAZ" patvirtinta ir viešai paskelbta Privatumo politika.
2.3. Jei MB "ABRAZ" turi pareigą pateikti Pirkėjui informaciją ar dokumentus elektroniniu paštu, už veikiančio el. pašto adreso pateikimą atsako pats Pirkėjas.
Prekių užsakymas
3.1. Pirkėjas gali užsisakyti prekes Techlume.lt:
internetu registruodamasis paskyroje;
internetu nesiregistruodamas;
3.2. Pirkėjas, pateikdamas užsakymą, turi nurodyti visus reikiamus asmens duomenis pagal Privatumo politiką.
3.3. Kai Pirkėjas suformuoja prekių krepšelį, pasirenka mokėjimo būdą ir patvirtina užsakymą, laikoma, kad sudaryta pirkimo-pardavimo sutartis.
3.4. Pirkėjui pateikiama užsakymo patvirtinimo informacija el. paštu kartu su nuoroda į galiojančias Taisykles.
Pirkėjo teisės ir pareigos
4.1. Pirkėjas turi teisę:
pirkti prekes pagal Taisykles;
atsisakyti sutarties per 14 dienų;
keisti ar grąžinti prekes Taisyklių nustatyta tvarka;
4.2. Pirkėjas privalo:
sumokėti už užsisakytas prekes;
priimti prekes nurodytu adresu;
laikytis Taisyklių bei teisės aktų.
Pardavėjo teisės
5.1. MB "ABRAZ" turi teisę anuliuoti užsakymą, jei Pirkėjas nesumoka per 3 darbo dienas.
5.2. Jei kyla neaiškumų dėl užsakymo, MB "ABRAZ" turi teisę susisiekti su Pirkėju. Jei per 2 darbo dienas nepavyksta susisiekti ar Pirkėjas nepateikia reikalingos informacijos, užsakymas gali būti anuliuotas.
6. Pardavėjo teisės
6.1. Pardavėjas (MB "ABRAZ") turi teisę iš anksto neįspėjęs Pirkėjo anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas nesumoka už prekes per 3 (tris) darbo dienas nuo užsakymo pateikimo.
6.2. Iškilus neaiškumams dėl užsakyme pateiktos informacijos, MB "ABRAZ" turi teisę susisiekti su Pirkėju užsakyme nurodytais rekvizitais. Prekių pristatymo terminas tokiu atveju pradedamas skaičiuoti nuo susisiekimo su Pirkėju dienos. Užsakymas gali būti anuliuotas neįspėjus iš anksto, jei: i) MB "ABRAZ" nepavyksta susisiekti su Pirkėju per 2 darbo dienas po užsakymo pateikimo, ii) Pirkėjas nepateikia prašomos informacijos Pardavėjo nurodytu terminu, iii) Pirkėjas nepateikia sutikimo jo asmens duomenų tikrinimui.
Pardavėjo įsipareigojimai
7.1. Pardavėjas (MB "ABRAZ") įsipareigoja vykdyti Pirkėjo užsakymus šių Taisyklių nustatyta tvarka ir komunikuoti su Pirkėju jo nurodytais kontaktiniais duomenimis.
7.2. Pardavėjas įsipareigoja aiškiai ir suprantamai www.techlume.lt svetainėje pateikti informaciją, nustatytą Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.228-7 straipsnyje.
7.3. MB "ABRAZ" įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumą ir tvarkyti jo asmens duomenis tik Taisyklių, Privatumo politikos ir galiojančių teisės aktų nustatyta tvarka.
7.4. MB "ABRAZ" įsipareigoja iki užsakymo pateikimo informuoti Pirkėją apie galimus svarbius svetainės www.techlume.lt funkcionalumo pakeitimus, kurie gali turėti įtakos užsakymų vykdymui. Jei užsakymas jau priimtas, Pirkėjas bus informuotas vienu iš jo nurodytų kontaktų (telefonu, SMS arba el. paštu).
7.5. Pardavėjas įsipareigoja laiku pateikti Pirkėjo užsakytas prekes bei priimti grąžinamas prekes Taisyklių nustatyta tvarka.
7.6. Esant nenumatytoms aplinkybėms (pvz., tiekimo sutrikimai, žaliavų trūkumas ir pan.), MB "ABRAZ" įsipareigoja nedelsiant informuoti Pirkėją apie galimus prekių pristatymo vėlavimus ar negalimybę pristatyti. Jei tokia situacija iškyla, MB "ABRAZ" gali pasiūlyti analogišką prekių sprendimą arba pinigų grąžinimą per 5 darbo dienas, jei buvo atliktas išankstinis apmokėjimas.
7.7. Jei Pirkėjas per 3 darbo dienas patvirtina, kad sutinka pakeisti prekes analogiškomis, MB "ABRAZ" įsipareigoja grąžinti kainų skirtumą, jei nauja prekė pigesnė, arba pateikti papildomą sąskaitą, jei brangesnė.
7.8. Jei Pardavėjas nesutinka su Pirkėjo reikalavimu, jis privalo ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų pateikti motyvuotą atsakymą raštu el. paštu.
7.9. Pardavėjas įsipareigoja vykdyti visas pareigas, numatytas šiose Taisyklėse ir galiojančiuose Lietuvos Respublikos teisės aktuose.
8. Prekių kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai
8.1. Prekių kainos Techlume.lt svetainėje nurodomos eurais. Kadangi MB "ABRAZ" nėra PVM mokėtojas, kainos nurodomos be PVM ir papildomų mokesčių.
8.2. Už užsisakytas prekes Pirkėjas gali atsiskaityti vienu iš žemiau nurodytų būdų. Galutiniai atsiskaitymo būdai gali skirtis priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo ar techninės galimybės konkrečiu momentu:
8.2.1. naudojantis elektronine bankininkyste (per Paysera); 8.2.2. banko pavedimu (gavus sąskaitą faktūrą); 8.2.3. grynaisiais pinigais ar kortele prekių pristatymo metu (jei toks būdas siūlomas); 8.2.4. kitais Techlume.lt svetainėje nurodytais būdais.
8.3. Kai MB "ABRAZ" gauna apmokėjimą arba patvirtinimą iš mokėjimo sistemos (pvz., Paysera), laikoma, kad užsakymas yra patvirtintas ir pradedamas vykdyti.
8.4. Pirkėjas, patvirtindamas Taisykles, sutinka, kad pirkimo dokumentai – sąskaitos faktūros ar išankstinės sąskaitos – gali būti pateikiamos elektroniniu būdu jo nurodytu el. paštu po užsakymo patvirtinimo. Sąskaitose nurodomi MB "ABRAZ" rekvizitai, pasirinktos prekės, kiekis, galutinė kaina ir kita būtina informacija pagal buhalterinės apskaitos taisykles.
8.5. Jei Pirkėjas turi paskyrą svetainėje Techlume.lt, jis taip pat gali peržiūrėti bei parsisiųsti sąskaitas skiltyje „Mano paskyra“.
8.6. Patvirtinus užsakymą, prekės kaina nekeičiama, išskyrus atvejus, kai dėl esminių nuo MB "ABRAZ" nepriklausančių aplinkybių (pvz., tiekimo kaštų žymaus augimo) tampa neįmanoma ją palaikyti. Tokiu atveju Pirkėjas turi teisę atsisakyti užsakymo per 2 darbo dienas nuo informacijos gavimo ir atgauti visus sumokėtus pinigus.
8.7. Visi užsakymai pateikiami tik iš MB "ABRAZ" kaip vienintelio Pardavėjo, todėl prekių krepšelis nėra išskaidomas, o visi užsakymai apdorojami vienoje sistemoje.
8.8. MB "ABRAZ" pasilieka teisę taikyti papildomą administracinį mokestį, jeigu užsakymo suma nesiekia nustatytos minimalios ribos. Tokios ribos dydis ir mokesčio suma nurodomi prekių krepšelio ir užsakymo patvirtinimo metu.
9. Prekių pristatymas
9.1. Pirkėjas, pateikdamas užsakymą svetainėje www.techlume.lt, gali pasirinkti vieną iš žemiau nurodytų prekių pristatymo būdų:
Pristatymas į LP Express paštomatą;
Pristatymas į Omniva paštomatą;
Pristatymas į DPD paštomatą;
Pristatymas kurjeriu į namus.
9.2. Jei Pirkėjas pasirenka prekių pristatymą į namus: 9.2.1. Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą. 9.2.2. Pirkėjas privalo prekes priimti pats arba užtikrinti, kad jas priimtų kitas jo nurodytas asmuo tuo pačiu adresu. 9.2.3. Prekes pristato MB "ABRAZ" partneriai – logistikos įmonės (pvz., DPD kurjeriai).
9.3. Jei Pirkėjas pasirenka prekių pristatymą į paštomatą (LP Express, Omniva, DPD): 9.3.1. Siuntos, kurių svoris viršija 30 kg, negali būti pristatomos į paštomatą. 9.3.2. Siuntos turi būti atsiimtos per terminalų operatorių nustatytą laiką, kuris bus nurodytas SMS ar el. paštu.
9.4. MB "ABRAZ" nevykdo prekių atsiėmimo fizinėse parduotuvėse – visos prekės yra pristatomos tik per kurjerius arba paštomatus.
9.5. Prekių pristatymo kainos:
DPD paštomatas – nemokamai;
LP Express arba Omniva paštomatai – 1 EUR;
Pristatymas kurjeriu į namus – 4 EUR.
9.6. Išimtiniais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo MB "ABRAZ" nepriklausančių aplinkybių (pvz., trečiųjų šalių logistikos trikdžių, techninių nesklandumų ir pan.). Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsdamas informuoti Pirkėją ir suderinti naują pristatymo laiką.
9.7. MB "ABRAZ" neatsako už prekių pristatymo vėlavimą, jei tai įvyksta dėl trečiųjų šalių (logistikos partnerių) kaltės arba dėl neteisingai pateiktų Pirkėjo duomenų.
9.8. Gavus siuntą, Pirkėjas privalo patikrinti siuntos pakuotę ir jos būklę. Jei pastebėti pažeidimai ar neatitikimai, Pirkėjas turi apie tai pranešti el. paštu aptarnavimas@techlume.lt per 2 darbo dienas nuo siuntos gavimo.
9.9. Prekių atsitiktinio sugadinimo ar praradimo rizika pereina Pirkėjui nuo momento, kai prekė perduodama kurjeriui arba paštomatų tarnybai, jeigu nebuvo pateikti papildomi nurodymai kitaip.
9.10. Jei Pirkėjas neatsiima siuntos per paštomato nurodytą laiką arba siunta grįžta dėl neteisingai pateikto adreso, užsakymas anuliuojamas, o Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, atskaičius banko mokesčius ir pristatymo išlaidas (jeigu jos buvo taikytos).
9.11. Jei užsakymas buvo nepilnai apmokėtas arba Pirkėjas pasirinko apmokėjimą atsiėmimo metu, bet siunta buvo neatsiimta, užsakymas anuliuojamas ir prekės grąžinamos į MB "ABRAZ" sandėlį.
Prekių kokybės garantija ir tinkamumo naudoti terminas
10.1. Kiekvienos MB "ABRAZ" per svetainę www.techlume.lt parduodamos prekės savybės yra nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme.
10.2. Siūlomos prekės yra tinkamos kokybės. Prekė atitinka vartojimo pirkimo-pardavimo sutartį, jeigu: 10.2.1. ji atitinka MB "ABRAZ" pateiktą aprašymą ir turi reklamoje ar prekių nuotraukose nurodytas savybes; 10.2.2. ji tinka naudoti pagal savo paskirtį; 10.2.3. ji atitinka standartinius kokybės lūkesčius, kuriuos Pirkėjas gali pagrįstai turėti pagal prekės pobūdį, gamintojo ar pardavėjo viešai skelbtą informaciją.
10.3. MB "ABRAZ" neatsako už galimus prekių spalvos, dydžio ar formos neatitikimus, kurie gali atsirasti dėl Pirkėjo įrenginio ekrano savybių. Nuotraukos yra iliustracinio pobūdžio, o tiksliausia informacija yra pateikta prekių aprašymuose.
10.4. Kai kurioms prekėms taikoma kokybės garantija, kurios terminai ir sąlygos nurodomi prie prekės aprašymo arba sąskaitoje faktūroje. Visoms prekėms taikomas mažų mažiausiai 12 mėnesių garantinis terminas, nebent nurodyta kitaip.
10.5. Kokybės garantija neturi įtakos Pirkėjo teisėms, kurias jis turi pagal teisės aktus įsigijęs nekokybišką prekę.
10.6. MB "ABRAZ" neteikia tiesioginio garantinio remonto paslaugų, bet organizuoja prekių siuntimą gamintojui ar garantiniam servisui: 10.6.1. jei garantinis centras yra už Lietuvos ribų, MB "ABRAZ" organizuoja siuntimą; 10.6.2. jei garantinis centras yra Lietuvoje, Pirkėjas nukreipiamas tiesiogiai į jį.
10.7. Elektroninėms laikmenoms (pvz., atminties įrenginiai) garantija netaikoma jose saugomai informacijai. Pirkėjas atsako už duomenų išsaugojimą ir turi teisę tartis su MB "ABRAZ" dėl išsaugojimo galimybių individualiai.
10.8. Jei prekės turi galiojimo terminą, MB "ABRAZ" įsipareigoja jas parduoti taip, kad Pirkėjas turėtų realią galimybę jomis naudotis iki to termino pabaigos.
11. Teisė atsisakyti sutarties ir prekių grąžinimas
11.1. Pirkėjas turi teisę per 14 kalendorinių dienų nuo prekių gavimo dienos atsisakyti nuotoliniu būdu sudarytos pirkimo-pardavimo sutarties, pranešdamas apie tai MB "ABRAZ" el. paštu aptarnavimas@techlume.lt.
11.1.1. Atsisakymas galioja tik tinkamos kokybės prekėms. Ši teisė netaikoma, jei prekė:
buvo pagaminta pagal individualų Pirkėjo užsakymą;
yra greitai gendanti ar trumpalaikio galiojimo;
buvo išpakuota ir tapo netinkama grąžinti dėl higienos/sveikatos priežiūros priežasčių;
susimaišė su kitais daiktais;
buvo pateikta skaitmeninio turinio forma, kai Pirkėjas aiškiai sutiko su pristatymu ir pripažino, kad neteks teisės atsisakyti sutarties.
11.2. Papildoma pinigų grąžinimo garantija netaikoma. Visi grąžinimai vykdomi pagal Civilinio kodekso 6.228-10 straipsnį ir šias Taisykles.
11.3. MB "ABRAZ" neturi fizinių parduotuvių, todėl prekių grąžinimas galimas tik per e. parduotuvę. Prekės turi būti grąžintos tvarkingos, su visa originalia pakuote ir nepraradusios prekinės išvaizdos.
11.4. Grąžinimo išlaidas padengia Pirkėjas, išskyrus atvejus, kai grąžinama nekokybiška ar klaidingai pristatyta prekė.
11.5. Pinigai grąžinami per 14 dienų nuo grąžinamos prekės gavimo dienos, patikrinus jos būklę.
11.6. Prekės, kurios priskiriamos prie negrąžinamų pagal teisės aktus kategorijų (pvz., maisto prekės, apatinis trikotažas ir pan.), nepriimamos grąžinimui.
11.4. Pasinaudojus Taisyklių 11.1 punkte įtvirtintomis teisėmis, Pirkėjui grąžinama: prekės kaina ir, jei taikyta, administracinis mokestis bei prekių pristatymo išlaidos. Prekių grąžinimo išlaidos negrąžinamos.
11.5. Jei Pirkėjas įsigijo prekių komplektą, jis turi grąžinti visą komplektą. Atskirų komplekto dalių grąžinimas negalimas.
11.6. Jei Pirkėjas pasirinko brangesnį pristatymo būdą nei pigiausias siūlomas MB "ABRAZ" pristatymo būdas, kainų skirtumas negrąžinamas.
11.7. Visos su tinkamos kokybės prekių grąžinimu susijusios išlaidos ir rizika tenka Pirkėjui. Prekės turi būti grąžintos MB "ABRAZ" per 14 dienų nuo pristatymo dienos.
11.8. Pinigai grąžinami per 14 kalendorinių dienų nuo pranešimo apie grąžinimą pateikimo dienos, bet ne anksčiau nei MB "ABRAZ" gauna grąžintą prekę.
11.9. Jei grąžinama prekė neatitinka nurodytos formos, dydžio, spalvos, modelio ar komplektiškumo, o tokios alternatyvos sandėlyje nėra, MB "ABRAZ" grąžina Pirkėjui visą sumokėtą pinigų sumą.
12.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Taisyklėmis ir Lietuvos Respublikos teisės aktais.
12.2. Jei Pirkėjas gavo netinkamos kokybės prekes, jis turi teisę reikalauti vieno iš šių veiksmų: 12.2.1. kad MB "ABRAZ" be papildomo mokesčio per protingą terminą ištaisytų trūkumus; 12.2.2. kad būtų atitinkamai sumažinta pirkimo kaina; 12.2.3. kad prekė būtų pakeista tinkamos kokybės analogu, jei trūkumai nėra nereikšmingi; 12.2.4. kad būtų grąžinta visa sumokėta suma ir nutraukta pirkimo-pardavimo sutartis, jei trūkumai esminiai.
12.3. Jei prekė neatitinka kokybės reikalavimų, Pirkėjas pirmiausiai turi teisę reikalauti, kad būtų užtikrinta tinkama kokybė – t. y. prekė pataisyta arba pakeista. Jei tai neįmanoma arba per brangu, galima reikalauti kainos sumažinimo ar sutarties nutraukimo. Vertinant tinkamą sprendimą, atsižvelgiama į:
prekės vertę be trūkumų;
trūkumų reikšmingumą;
ar sprendimo įgyvendinimas nesukels Pirkėjui didelių nepatogumų.
12.4. Pirkėjas gali reikalauti kainos sumažinimo ar sutarties nutraukimo tik tuo atveju, jeigu: 12.4.1. MB "ABRAZ" nepašalino trūkumų arba atsisakė daryti tai tinkamai; 12.4.2. trūkumas pasikartojo arba kokybė nebuvo užtikrinta; 12.4.3. trūkumas yra esminis; 12.4.4. MB "ABRAZ" aiškiai nurodė ar įrodo, kad per protingą terminą negalės užtikrinti kokybės arba tai keltų didelius nepatogumus Pirkėjui.
12.5. Pirkėjas neturi teisės nutraukti pirkimo-pardavimo sutarties, jei prekės trūkumas yra nedidelis.
12.6. Norėdamas grąžinti prekes, Pirkėjas turi: 12.6.1. pranešti apie tai MB "ABRAZ" el. paštu aptarnavimas@techlume.lt, nurodydamas grąžinamas prekes; 12.6.2. pateikti prekių įsigijimo dokumentą ir, jei buvo, garantinį dokumentą; 12.6.3. pateikti laisvos formos prašymą el. paštu.
12.7. Teise grąžinti netinkamos kokybės prekes Pirkėjas gali pasinaudoti per prekės garantijos laikotarpį, nurodytą prekių aprašyme arba sąskaitoje faktūroje. Jei garantinis laikotarpis nenurodytas, taikomas minimalus 12 mėnesių terminas.
12.8. Pirkėjas apmoka pristatymo ir grąžinimo išlaidas, nebent prekės grąžinamos dėl netinkamos kokybės. Tokiu atveju MB "ABRAZ" padengia šias išlaidas.
12.9. Pinigai už netinkamos kokybės prekes grąžinami per 5 darbo dienas nuo prekės gavimo.
12.10. Pinigai negrąžinami, jei prekės buvo tyčia ar neatsargiai sugadintos, netinkamai naudotos ar laikytos.
12.11. Jei konkrečių prekių garantijos dokumentuose nurodytos papildomos grąžinimo taisyklės, jos taikomos tiek, kiek neprieštarauja šioms Taisyklėms. Konflikto atveju taikomos šios Taisyklės.
13.1. Jei Pirkėjui pristatytos ne tos prekės, jis turi per 7 darbo dienas informuoti MB "ABRAZ" el. paštu aptarnavimas@techlume.lt. Tokios prekės MB "ABRAZ" sąskaita grąžinamos ir pakeičiamos tinkamomis. Jei tai neįmanoma, Pirkėjui grąžinami visi sumokėti pinigai per 5 darbo dienas nuo grąžinimo.
14.1. Norėdamas atsisakyti sutarties ar grąžinti prekes, Pirkėjas turi pranešti el. paštu aptarnavimas@techlume.lt. Pildyti grąžinimo formą svetainėje ar sižinyje nereikia, nebent to aiškiai prašoma.
14.2. Visos dovanų prekės, pateiktos kartu su pirkiniu, turi būti grąžintos, išskyrus atvejus, kai jos buvo suvartotos iki trūkumo paaiškėjimo dienos.
14.3. Pirkėjas privalo tinkamai supakuoti prekes grąžinimui. Jos turi būti apsaugotos nuo pažeidimų, naudojant dėžutes, vokus, burbulinį popierių ar kt. Jei prekė grąžinama netinkamai supakuota, sugadinta siuntimo metu ar neteisingai adresuota, MB "ABRAZ" neprisiima atsakomybės už nuostolius.
14.4. Sunkių ar didelių prekių grąžinimo ir atsiėmimo tvarka derinama individualiai el. paštu aptarnavimas@techlume.lt. Tokiu atveju grąžinimo išlaidos tenka MB "ABRAZ".
14.5. Pinigai už grąžintas prekes pervedami tokiu pačiu būdu, kokiu buvo atliktas mokėjimas, nebent Pirkėjas ir MB "ABRAZ" susitaria kitaip. Pirkėjas turi teisę reikalauti grąžinimo į savo nurodytą banko sąskaitą.
14.6. Pirkėjas, norėdamas grąžinti prekes, turi nurodyti grąžinamas prekes ir grąžinimo priežastį aiškiai ir suprantamai el. paštu aptarnavimas@techlume.lt.
15. Atsakomybė
15.1. Pirkėjas atsako už visus neteisėtus veiksmus, atliktus naudojantis svetaine www.techlume.lt.
15.2. Pirkėjas atsako už savo paskyros prisijungimo duomenų saugumą. Jei trečiasis asmuo naudojasi svetaine prisijungęs su Pirkėjo duomenimis, MB "ABRAZ" laiko jį Pirkėju.
15.3. MB "ABRAZ" neatsako už nuostolius, kilusius Pirkėjui nesusipažinus su Taisyklėmis ar Privatumo politika.
15.4. Svetainėje www.techlume.lt gali būti pateiktos nuorodos į kitus tinklalapius. MB "ABRAZ" neatsako už trečiųjų šalių turinį ar teisingumą.
15.5. MB "ABRAZ" neatsako už trečiųjų šalių, su kuriomis bendradarbiauja Pirkėjas, įpareigojimų nevykdymą ar vykdymą netinkamai.
Rinkodaros priemonės
16.1. MB "ABRAZ" savo nuožiūra gali inicijuoti svetainėje www.techlume.lt akcijas, nuolaidas ar lojalumo programas.
16.2. Rengiant akcijas ar kampanijas, MB "ABRAZ" gali suteikti nuolaidų kodus arba dovanų. Jų naudojimo ir galiojimo tvarka nurodoma atskirai prie kiekvienos akcijos taisyklių.
16.3. Pasinaudojus nuolaida ar dovana ir vėliau pasinaudojus prekių grąžinimo teise, grąžinama tik faktiškai sumokėta suma. Naudotos dovanos ar panaudoti kodai gali būti anuliuoti.
16.4. MB "ABRAZ" turi teisę bet kada keisti ar nutraukti akcijų ir dovanų suteikimo tvarką, apie tai paskelbdamas svetainėje www.techlume.lt.
Apsikeitimas informacija
17.1. Visa komunikacija, susijusi su pirkimu ar grąžinimu, vyksta el. paštu aptarnavimas@techlume.lt.
17.2. MB "ABRAZ" pranešimus siunčia Pirkėjo užsakymo metu nurodytu el. pašto adresu arba telefonu.
Baigiamosios nuostatos
18.1. Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
18.2. Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
18.3. Visi ginčai tarp Pirkėjo ir MB "ABRAZ" sprendžiami derybų būdu, o nepavykus susitarti – Lietuvos Respublikos teisme.
18.4. Jei Pirkėjas nesutinka su MB "ABRAZ" atsakymu į jo skundą, jis turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. paštas: tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 6751, svetainė: www.vvtat.lt) arba pildyti prašymo formą EGS platformoje: https://ec.europa.eu/odr.
Įmonės rekvizitai
MB Abraz
Įmonės kodas: 307065270
El. paštas: aptarnavimas@techlume.lt
Perkūnkiemio g. 19, LT-12120 Vilnius